Обмін та повернення


Правила повернення товарів та коштів

 

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Ви маєте право повернути товар, що не підійшов, або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

 

Категорії товарів, що підлягають обміну

 

Товар належної якості - це товар без дефектів, який з певних причин не підійшов Клієнту (при оформленні замовлення була неправильно вказана модель або товар не задовольнив клієнта за формою, габаритами, кольором або іншими характеристиками і не може бути використаний за призначенням). Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін чи повернення не провадяться.

 

Товаром неналежної якості вважається неякісний товар із будь-якими дефектами.

 

Процес повернення відбувається в 3 етапи 

1. Покупець заповнює документ який можна скачати за посиланням 

2. Відравляє товар в оригінальній упаковці з документом (послуги доставки сплачує покупець)

3. Після отримання впродовж 3-х робочих днів кошти будуть повернуті на рахунок покупця.